woensdag 28 oktober 2009

Aanbiedingen & kortingen

Hallo, er zijn deze maand heel veel aanbiedingen en kortingen bij de Kruidvat, etos en DA. dus leek het me handig als ik deze dan even op een rijtje zou zetten, want de meeste kortingen en aanbiedingen zijn tijdelijk of voor maar 1 dag.

etos:
donderdag 29 october: 50% korting op alle Garnier Skin Naturals producten
vrijdag 30 october: 50% korting op alle Rimmel cosmetica
zaterdag 31 october: 50% korting op alle Dove producten
Palmolive alle varianten 3 stuks voor 3,96
Etos cadeau set douche crème, mini-douchegel en mini-bodybutter: 6,99
Dove douche mini cadeau-set 4,99
'nieuw' Bourjois lip en foundation ale varianten 10,02
Nivea lichaams- en handverzorging alle varianten behalve bad en douche 30% korting

Kruidvat:
Garnier kin naturals 50% korting
Kruidvat Young alle gezichtsverzorging en -reiniging 2,00
Taft, Schwarzkopf, Got2b, Gliss kur, Fa en Junior powerstyling assortiment:
2 producten: 20% korting
3 producten: 30% korting
4 producten: 40% korting
5 producten: 50% korting (alle combinaties mogen)
Gratis beautybag (Rimmel mascar en Diardermine oogreinigings lotion) bij aankoop van 2 producten van Rimmel,
Schwarzkopf haarkleuringen, Diadermine en sallyhansen + 10% korting op Schwarzkopf en Diadermine
Verschillende mini's (van die kleine douche dingen en deo's en crèmes) 5 voor 2 euro

DA:
Andélon haarverzorging en rexona deo 3 voor 6,00
gratis verxorgings tasje t.w.v 9,95 bij 3 producten van Therme
2,00 korting op Bourjois matte foundation
Bourjois douchegel en deodorant 2+1 gratis
Vaseline lichaams verzorging 35% korting

Dat waren volgens mij de meeste kortingen van deze maand ( sorry als ik er een vergeten ben)

xxx


edit: Sorry! ik dacht dat ik dit bericht had geplaatst maar dat was hellaas niet zo, dus de meeste kortingen bij de etos zijn al geweest srry