dinsdag 20 oktober 2009

COSMOgirl!

Oops ik heb al heel erg lang niet geschreven, sorry ik had het best wel druk en was een beetje inspiratieloos . Anyway... Ik ben bijna jarig! En alvast van te voren heb ik een cadeautje gekregen, een abonnement op de COSMOgirl! En daar zit een cadeautje bij... een rimmel make-up set + het geurtje van Kate Moss ooh, I'm so excited! In het pakket zit een blush, oogschaduw, mascara, lipstick, nagellak, oogpotlood en foundation.
Ook zullen er eens een paar filmpjes op mn blog komen, maar dat duurt nog een par weken, mn kamer word verbouwd, mijn verjaardag komt er dus aan en ik ben nu heel erg ziek, maar ik blijf natuurlijk wel schrijven.

xxx

1 opmerking:

Anoniem zei

Bij een volgende verbouwing gewoon even de hulp inroepen van Sloopbedrijf Kalker, de eerste hulp bij verbouwingen.

htps://www.sloopbedrijfkalker.nl

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!