vrijdag 6 november 2009

Erica


Misschien heb je er ooit van gehoort, ik eerst niet totdat ik het ontdekte met mijn moeder, en ik ben nu helemaal fan van Erica, een winkeltje waar ze allerlei dingetjes verkopen die niet op dieren getest zijn en bestaan uit natuurlijke ingriënten. Tegen een héle lage prijs. Ik heb zelf de amandel en mint essentiéle olie van, maar ik ben van plan om wat meer dingentjes te halen. Ze hebben producten die je niet zo snel in normale drogisten en winkels ziet liggen, zoals wonder olie, wilde kastanje olie, rozen water en nog veel meer. Ook leuk is een hun grote keuze aan thee (ik vind thee heerlijk, vooral in de winter) ik bedoe, heb je ooit van Goede morgen thee of van kabouter feest thee gehoord? ik niet :)






Dit is de Erica bij mij in Utrecht, dit is trouwens een nieuwe, als je foto's bekijkt van die in bijv. zutphen, lijkt het op het eerste gezicht een beetje ouderwets en suf. Maar het is echt leuk en handig om even binnen te kijken.
Vind meer winkels op http://www.ericakruiderijen.nl/content_winkels.php
Dat was dus Erica, ik schrijf het wanneer ik er iets nieuws van heb.


O jah, ik begin me een beetje te irriteren, want mijn rimmel pakket van de COSMOgirl is er nog niet :( hij zal toch niet weg zijn...


xxx