zondag 15 november 2009

essence all I want collection

 Een week ofzo schreef ik over de essence moonlight collection en dat ik nog wat zou schrijven over de andere collection: The secrets of the past. Nu is die edition alweer bijna afgelopen en vind ik het eigenlijk een beetje flut collectie, niet dat er geen mooie dingen tussen zaten, maar het grootste deel was gewoon... stom. Dus heb ik toch maar besloten om over de nieuwste collectie van essence te schrijven (begint december 2009 eindigt januari 2010): All i want! Het is een christmas collectie met schattige elandjes maar toch 'stylisch roze'  'trendy paarse' en 'feestelijk rode' kleuren.


De maxium defention mascara is eigenlijk een gewone volume mascara met weer een ander borsteltje, maar dan in de kleur paars! verkrijgbaar in de kleuren 01 all i want is purple €2,75









Als je hier erg goed kijkt naar deze oogschaduw, zie je dat het een duo is. Combinerende kleuren met metallic effecten . Verkrijgbaar in de kleuren: 01 hohoho en 02 santa baby €2,25 per stuk.



Deze nagellak is verkrijgbaar in dit keer 4 verschillende kleuren namelijk 01 hohoho, 02 happy holiday, 03 santa bay en 04 under the mistletoe per stuk €1,75



Nail stickers met strikjes & kerst stokjes en schattige elandjes, verkrijgbaar in de kleuren 01 santa baby en 02 happy holiday €1,45 per pakje



Deze lipglossjes hebben velle, opvallende kleuren en geven glans, ook leuk is het eland printje bij de dop.  per stuk €1,75



Ook komt essence nu met haar accessoires; elastiekjes. Ik zelf ben niet zo'n fan van elastiekjes met frutsels eraan (een strikje is nnog wel oke), ze verdwijnen toch onder mijn haar. Overigens vind ik deze een beetje kinderachtig, maar wel schattig voor kleine kindjes.  €1,25 per pakje.

Dat was dan de all i want christmas collectie, mijn mening: het is oke, zeker voor de prijs.



xxx