maandag 9 november 2009

updateje

Hallo! Zo, wat ik vandaag toch weer meemaakte, was er ingebroken bij ons op school!
In het lokaal waar ik altijd zit is de beamer, de aansluiting van het elctrisch schoolbord op de laptop, de dv-speler en koptelefoons (?) gestolen. Stom hoor, maar onze school heeft gewoon geen goede beveiliging in de lokalen. Op de gangen en grote hal wel (bewegingsdingen) maar in de klassen? Dat dan weer niet. En ik kan nu ook mijn powerpoint presentatie niet doen (klinkt egoistisch, maar ik heb daar dus wel de hele week aan zitten werken...). Maar goed, dat wou ik dus even kwijt =)

Ik heb niet veel nieuws, maar ik ga deze woensdag met Lot naar de stad, en ben van plan het Mint Julep masker te gaan kopen en uit te testen  (Mint julep is verkrijgbaar bij de Toko en afro winkels), want ik heb er heel vaak goede dingen over gezien/gelezen.
Dat was het :-)

xxx