woensdag 6 oktober 2010

De Drie Dwaze Dagen: gekocht dag 2

 Vandaag weer een haul wat ik heb gekocht bij de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf! Dag 2 dus en ook meteen de laatste want de derde niks gekocht. Ik was even met een vriendin naar de stad en ik had niet zoveel geld bij me, maar toen zagen we een bak liggen met pakjes van 8 lip smackers...


Per pakketje 8 lip smackers, en ze hadden een pakje met de 'sap' smaken (onderste) en de 'original' van de original had ik er een (cotton candy ofzo) aan een vriendin gegeven omdat ze langs kwam, daarom 7 op de foto ;)

Dit was in totaal maar 16 euro voor 16 lip smackers, terwijl ze bij de claires 3 euro zijn, wat ik er eerlijk gezegd niet echt voorover zou hebben ;) Reviews volgen nog, ze zijn iig heel erg leuk en iedereen van mijn school is jaloers op me sprite chap stick :P

Wat hebben jullie op dag twee gekocht?