maandag 4 oktober 2010

De Drie Dwaze Dagen: gekocht dag 1

Aah, sorry ik heb weer weinig geupdate!
Deze week waren de drie dwaze dagen bij de bijenkorf! Mega-mega uitverkoop van alles en nog wat, als beauty-lover ben ik natuurlijk meteen naar de make-up gerend, maar mijn mams heeft ook een mooie rode Rabeanco tas gekocht! Oh, en ik heb een nieuw dekbed overtrek van p.i.p studio (:
Maar het grootste deel is natuurlijk we cosmetica, en het leek mij leuker om verschillende artikels te maken voor dag 1 & 2 (dag drie niets gekocht). En vandaag is dag is dag 1!

Als eerste het Clinique setje! Naar deze was ik al opzoek, omdat ik hem in de folder had zien staan (zie vorige artikel), en ik ben in ieder geval enthousiast over de mascara! Oh, en er zat ook een oog serum bij, maar die was ik vergeten op de foto te zetten, ghihi :) Deze koste (incl. cute tasje) €16 ipv €58

En dan nog een setje van Elizabeth Arden 8 hour cream. Ik vond zo'n potje toch niet echt hygiënisch, en nu stond dit setje met een crème voor je gezicht met spf, voor je lichaam en je lippen, in een tubetje. Ik moet zeggen -zoals bijna iedereen- dat de geur inderdaad een beetje vreemd is, maar verder zijn zó erg fijn hydraterend :) Deze koste €15 ipv €29

Ja, sorry voor hand, maar anders rolden alles weg haha!
En dan was er natuurlijk ook flinke korting op Rituals! En als ik eerlijk ben: Ik vind dat bijna alles echt stinkt xD Haha, sorry voor de mensen die zo'n grote fan zijn van Rituals ;) Maar wat ik wel heel erg lekker vind, zijn de douche foams! Ik heb er drie voor €15 gekocht in de geuren: Yogi Flow, Zensation en Sunrise!

En dan lagen deze pakjes in een grote bak, ik wist eerst niet wat het was, en wat de bedoeling was, haha. Maar de 'komkommer' is om je ogen te kalmeren, en de 'sinaasappel' om poriën schoon te maken. Deze waren maar €1 per pakje, dus ik vond ze wel leuk om voor jullie uit te testen :)

En dan ein-de-lijk echt make-up haha! Ik vond dat het qua make-up erg tegen viel, alleen héle dure dingen waren van belachelijk duur naar best wel duur afgeprijsd, en daar zaten niet echt leuke dingen tussen. Behalve een paar dingetjes van Bourjois: Een effect Lumiere e/s (les verts 44) en een eau de gloss (rose vitaminé) voor €2,50 per stuk :)

Dat was dag 1! Het lijkt misschien veel, maar dit is ook het meeste hoor, dag 2 is véél minder dingen :)
Ik vond het een geslaagde Drie Dwaze Dagen, maar jammer dat er weinig make-up was afgeprijsd (hier in Utrecht in elk geval).

wat hebben jullie geshopt bij de DDD van de Bijenkorf?

reviews volgen trouwens nog!!