maandag 11 oktober 2010

NOTD: dots are everywhere!


Gisteren verveelde ik me een beetje en begon wat te rommelen met nagellak, met dit als final result! Ik vind het zelf best leuk, en het was heel simpel: Basis lak erop, en voorzichtig stipjes zetten met een tanden stoker. Maar toch vond ik het na een paar uur niet meer mooi xD Ik weet niet, ik vind het kinderachtig en misschien een beetje to much... Maarja, er zal dus nog een vervolg komen, en dan ben ik van plan wat minder kleuren te gebruiken.

De basis lak die ik gebruik is essence vip appeal, ik een beetje een krent als het om nagellak gaat; Ik koop het meestal voor maar een paar euro, en het maakt me niks uit als het er alweer na 1 dag af is, want zolang draag ik het ook meestal, haha.


Kiezen jullie sneller voor dure of goedkope nagellakjes?
En doen jullie wel eens aan nail art :)

xxx