zondag 17 oktober 2010

Essence nieuwe holiday collectie: Metallics!

Eigenlijk vond ik essence altijd een beetje een goedkoop crap merk, dat af en toe wel leuke dingen had, maar die waren dan altijd na een tijdje weer weg of na een paar weken kon je het productje recht in de prullenbak gooien... Maar dit jaar is essence er zeer op vooruitgegaan vind ik! Ze voegden een aantal mooie en goedwerkende dingen aan hun assortiment, en na de populaire Denim Wanted lijn is het nu tijd voor het begin van de holiday collectie, en die start met de Metallics!

De Metallics is een lijn met, je hoort het al in de naam, metallic kleurtjes en glansjes!

Natuurlijk zitten er nagellakjes bij, ik vind ze ze zelf opzich wel leuk, vrij basic maar op deze foto kan je denk ik niet zo goed de metallic glans zien die erin zit... verkrijgbaar in de kleuren 01 Iron Goddess, 02 Copper Rulez!, 03 Steel Me, 04 Nothing Else Metals en 05 Metal Battle. €1,99 p/s

 In de vorige collectie zat een gelliner met kwastje erbij, in deze collectie weer, maar dan niet samengesteld, en kan jet het kwastje gewoon los kopen voor €0,99

 Deze jumbo pencils deden mij heel erg denken aan NYX, ik ben benieuwd of ze ook zo goed werken! verkrijgbaar in de kleuren 01 Metal Battle, 02 Steel Me, 03 Copper Rulez voor €1,70 p/s

 Ook komt essence uit met een speciale spray voor je lichaam en gezicht, die metallic glittertes sprayt, zelf ben ik er niet zo van, maar misschien is het leuk voor uitgaan ofzo... €2,99 p/s

 Hier ben ik benieuwd naar: Je hebt een nagellak en een magneet, als de nagellak is opgedroogd ga je er met de speciale magneet overheen, dit moet een speciaal identiek nail design creëren! voor €1,49 p/s
 Deze quatro's vind ik er ook erg leuk uitzien! Ik houd zelf altijd wel van oogschaduw met een mooie metallic glans, en deze drie palletjes wil ik allemaal haha :) Ook zit hier nog eens aan de onderkant gelliner in, ik vond de gelliner van de vorige collectie best fijn, dus ik hoop dat deze net zo goed is (of beter natuurlijk...) verkrijgbaar in de kleuren 01 Nothing Else Metals, 02 Steel Me en 03 Copper Rulez! voor €3,45 p/s
Als laatste de lip sticks, ik vind deze het minst leuk, het zijn rare kleurtjes en waarschijnlijk is de zwarte niet écht mooi zwart en maakt het je lippen een beetje grijzig (anders zou het opzich wel leuk zijn voor een helloween feestie :) verkrijgbaar in de kleuren: 01 Metal Battle, 02 Steel Me en 03 Iron Goddess voor €1,99 p/s

Zelf vind ik de collectie best leuk! Ik denk dat ik hier wel wat van ga aanschaffen voor mijn stash, haha. wow dat klinkt raar :|

Wat vinden jullie van de collectie?

xxx