zaterdag 16 oktober 2010

review: inecto body lotion

Inecto ken je vast wel, een verzorgings merk dat vooral bekend staat om de pure coconut lijn waar in heerlijke producten met een lekker kokos geurtje in zitten. Een tijdje terug had ik deze body lotion voor ong. €5 en vandaag review ik hem!

Ten eerste ben ik natuurlijk helemaal weg van de geur: heel erg lekker naar kokos, daar houden we van :)
Ik vind zelf altijd dat je twee verschillende soorten kokos hebt: Fris & Zoet. Deze geur is vrij zoet en 'zwaar', maar niet te aanwezig. Dan smeert hij ook lekker uit, misschien een beetje dik, maar ik vind het wel fijn zo! Maar het belangrijkste: Hij hydrateerd! Hij werkt echt heel fijn tegen een droge huid! Ik gebruik eigenlijk bijna geen andere meer :) Voor en na het sporten, in de ochtend, in de avond, hij komt eigenlijk altijd wel van pas, haha. En toch doe je er ook lang mee, wat ik heel goed vind voor €5 :)


Eindcijfer: 9!


Dat was mijn review, hebben jullie wel eens producten uitgetest van Inecto?