maandag 8 maart 2010

Cacao & Coco

\Klinkt een beetje als 2 strip verhaal helden :P 
OF een heerlijke geur! De laatste tijd zijn kokos en cacao geuren steeds populairder, je zag vroeger natuurlijk altijd wel wat body butter potten bij The Body Shop, of van Inecto, maar sinds de vorige zomer/herfst is het steeds bekender (Was het al, maar je snapt wat ik bedoel..). Vorig jaar had ik bijv. wel een body lotion of shower gel, maar om nou te zeggen dat ik weg was van de geur...? Mwah, rook wel lekker; meer niet. Nou dat is flink veranderd. Wat is dus de beste reactie op deze hype?! Gewoon er heerlijk in mee gaan doen!!! =')

Wat voor geurtjes, body lotions, body butters, shower gels etc. heb jij al opgespaard? Ik ben vooral fan van de body lotions, die ruiken zoo heerlijk en ze trekken lekker gauw in. Hier is mijn 'verzameling':


Mini coconut body lotion van The Body Shop
Pure coconut oil body lotion van Inecto
Schwarzkopf Shampoo & Conditioner met kokos, cacoa en shea extracten
Kruidvat Kokos bad en douche schuim/gel
Freeman Coconut & Guava body lotion
en als laatste nog een heerlijke cacoa body butter van de Kruidvat (was maar €3,50!!)

Wat hebben jullie allemaal aan kokos en cacoa producten?



xxx

1 opmerking:

Lot zei

Jammie, ik hooou van Cocos <33 echt dikke liefdeliefdeliefde voor deze heerlijke geur! (:

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!