zaterdag 13 maart 2010

Update wish list Project wish list

Haha, die titel ziet er een beetje vaag uit :') Maar eigenlijk staat er wel letterlijk de bedoeling, het is namelijk zo ongeveer 2 maanden geleden dat ik ben begonnen met Project Wish list ( Maar goed, ik ben er nu al zo'n 2 maanden mee bezig en dit was mijn vorige wish list:
Kwasten set Coastal Scents, Mint Julep masque, 88 palette, Bourjois Zuiver&Fris deo, 28 nude palette, Maybeline Dream matte mouse, MAC pigment 'the rose' pigment en als laatste de Yes to carrots nacht crème.  

De kwasten set vind ik echt zooo mooi! En in het begin vond ik de prijs ook nog best laag, ik wou de set zelfs bijna bestellen! En toen zag ik weer dat de verzend kosten 30 euro zijn.. sorry, maar dan kan ik net zo goed nóg betere kwasten kopen voor 50 euro.. die gaat helaas weg, misschien later komt 'ie nog eens terug. Dit geldt trouwens niet voor de palettes, maar ik ga deze dus mooi niet op CS bestellen, vind Ebay net zo goed eigenlijk.. ;)  

MAC pigment 'the rose'  ik zat nog eens te kijken, en ik denk dat ik toch maar liever een dazzle galss wil, en aan pigment in ander kleurtje. :X

Bourjois Zuiver & FrisDeze deodorant lijkt me heel fijn, maar ik had gisteren nog een andere gekregen én kwam er achter tijdens het inruimen van m'n kaptafel dat ik nog 2 rollers ad liggen!  

Yes to carrots nacht crème haha, dit klinkt echt weer als zo'n dom sufferdtje die niks op orde heeft in haar stash, maar juist tijdens dat inruimen van kaptafel zag ik dat ik nog die tea tree crème van de Kruidvat had liggen xD Nacht crème van YTC komt waarschijnlijk wel weer gauw terug als deze op is...  

De rest blijft gewoon lekker staan! Er zijn ook nog een paar dingen bij gekomen:



 Om wat beter te zien welke nummers bij welk plaatje horen, kan je op de afbeelding klikken, dan wordt 'ie uitvergroot :)

1. Lush, Honey I washed the kids soap: Heb hier een keer een sample van geprobeerd en ik vond de zeep zoo onwijs heerlijk! Mijn huid werd er echt super zacht van, en je leest er ook echt áltijd goede reviews over :o
2. Lush, Rockstar soap: Hier lees je ook altijd goede dingen over, over dat de geur zo lekker is, over dat 'ie zo goed schuimt, over dat 'ie 'mijn' huid zo lekker hydrateerd :) Maar ik kom helaas bijna nooit in A'dam, dus bijna nooit in de Lush, en ik kan het wel bestellen, maar doen moet je weer zoveel verzendkosten betalen, nee. Ik wacht liever een paar weekjes 0:)
3. MAC, lipglass: Vorige week heb ik mijn lipgloss op gemaakt en sinsdien grijp ik eigenlijk alleen nog maar naar lip balsems. Nou, ik ben het smeren ontzettend zat, ik wil een MAC lipgloss! :o
4. Queen Helene, Mint Julep Masque: Deze heeft de vorige Wish list al overleefd, daar ben ik  iet zo blij mee ;) Ik moet deze gewoon eens uitproberen, als je naar voor&na foto's kijkt, en dan die prijs ziet.. oeeeh
5. Garnier Skin Naturals: Ik las hier laatst over op Lushious Beauty, en normaal vind ik Garnier producten iets te ruw voor mijn huid, maar ze hebben ook een lijn voor de gevoelige & droge huid. Ik heb een gecombineerde huid, die bestaat uit gevoelige en droge delen. Ik weet nog niet wat ik wil uitproberen, maar ik denk dat het de tonic word :)
6.Maybeline, Dream Matte Mousse: Deze heeft ook de vorige Wish list overleefd >:| De reden dat ik deze wil is simpel: Ik krijg van poeders en poeder vormen altijd zó'n droge huid.
7. Max factor, Masterpiece mascara: Ik gebruik nu al echt een half jaar alleen maar 'rare' mascara's: Een witte voor volume en dan met zwart eroverheen, een weird borsteltje, géén borsteltje. Ik zag deze op zich wil normaal was (behalve dat 'ie missch. heel goed werkt?:), en ik vind de verpakking ook zo mooi, heel chique. 

Dat was mijn nieuwe Wish list voor PWS, ik heb sinds een paar weken ook zakgeld verhoging en een nieuw oppas adres weten te 'bemachtigen', dus er zullen wat meer update's komen, als je snapt wat ik bedoel ;)

xxx