donderdag 31 december 2009

The Body Shop heeft uitverkoop!!

Ja, eindelijk! Na kerstmis moeten alle LE's er weer uit, en dat moet maar gauw, want ander zit je opgescheept met duizend body butters en showergels. De oplossing? 50% korting op het hele kerst assortiment (oke, helaas niet op de make-up..)! Ik wou eerst voor kerst de Nutmeg & Vanilla  body butter te kopen, maar ik dacht steeds: Ja, en dan is er straks uitverkoop en heb ik er veel te veel aan uit gegeven. Gelukkig heb ik gewacht en heb ik tijdens de uitverkoop ingeslagen.




2 body butters: Nutmeg & Vanilla en Black Velvet Apricot, de lipbalm van merry cranberry, een zeepje van Nutmeg & Vanilla en merry cranberry en tot slot nog een body smoother (scrub) van.. merry cranberry. Ik heb veel van de cranberry lijn, dus vond ik dat ik dan maar niet de body butter zou moeten nemen. Eigenlijk is het niet zo heel erg veel qua inslaan, maar anders zou ik er toch weer veel geld aan kwijt zijn (en dat was toch juist niet de bedoeling :o. De lipbalm en het zeepje van merry cranberry had ik trouwens al een paar weken terug gekocht, en daar kreeg je toen het tijdschrift (?) van de TBS bij; The every body, daar staat alles over de LE's en ook een jaar overzichtje (een kalender met wat voor product op die datum uit kwam enzo). Vooral de Black Velvet Apricot word in de schijnwerpers gezet, omdat dit de nieuwe is in de kerst lijn ], de andere zijn al eens voorbij gekomen.   



                                                                                                                                                       
Hier heb ik de lip balsem van merry cranberry op, eerst leek het alsof er een beetje chunky glitters in zaten, maar daar merkte ik achteraf helemaal niks meer van. Ook ruikt deze heel erg lekker! De balsem (en het zeepje) heb ik niet in de 'big sale' gekocht, maar wel toen er 25% korting op 2 producten zat.

                                                                      
                                             

 En dit zijn de body butters! Rechts: Apricot, en links de Nutmeg & Vanilla. Wat me opviel was wel dat de Black Velvet meer boterachtig is dan Nutmeg & Vanilla, niet dat die een waterige crème is ofzo, nee ze zijn allebei lekkere, dikke, vette boter, heerlijk! En ze ruiken geweldig!

                                                                                 
                                       

                                                                       
 En dit is de merry cranberry, een gelachtige substantie met fijne zaadjes van een cranbery, waardoor de scrub een heerlijke, blijvende, geur achterlaat. Als je deze scrub dus hebt gebruikt, moet je er wel met een naturelle body butter/lotion overheen gaan anders zou het zonde zijn van de geur.

Veder ruiken de zeepjes ook geweldig, en zitten er (bij de cranberry ieder geval) sukjes scrubbende zaadjes in!

Di waren mijn aankopen bij de TBS, ik kreeg er ook nog eens 10% korting op, vanwege de klantenkaart! In totaal koste het iets rond de 19/20 euro.
Wat hebben jullie allemaal al gekocht?

Oh ja, voordat ik het vergeet ;-)
De body butters en lijnen zoals almond en vijg zijn tijdens de 'big sale' ook weer terug en afgeprijst naar €10 in plaats van €15 voor een body butter.

xxx