dinsdag 22 december 2009

homemade.. dingetjes

Vandaag had ik zo'n dag dat ik me super erg verveelde (op de eerste dag van de vakantie?!), en maar een beetje op beauty blogs rondkeek..
En toen vond ik hier een heel handig recept om een lipscrub te maken, ik ben toen maar aan de slag gegaan en heb ook nog eens een soort van primer en lipbalsem gemaakt.



Van links naar rechts: De lipscrub, de lippenbalsem en de soort van primer...


En dan nu wat duidelijker, de scrub bestaat uit boter, suiker, kaneel en peper. Door die ingrediënten smaakt en ruikt het naar speculaasjes! Op de 'officiële' foto, ziet 'ie er wat anders uit; ik had namelijk net iets te veel kaneel toegevoegd... De primer is lichter dan mijn eigen huidskleur, maar dat geeft juist een 'open' effect en je gaat er toch weer met oogschaduw overheen. De lipbalsem heb ik gemaakt van gesmolten vaseline, een stukje Rimmel lippenstift (140 Tulip pink) en een beetje Gosh pigment, je laat het tien minuten in de koelkast staan en je hebt een lipbalsempje!


Hier is de balsem zonder flits...

En hier op mijn lippen.


En hier is de scrub op mijn lippen, sorry voor de rest, ik heb een soort van 'off day' ik verveelde me en droeg veder geen make-up en mijn huid is erg onzuiver en droog >:|

Dat waren dus mijn homemade dingetjes, ik had alweer een paar maanden geleden wat geschreven over dingen zelf maken en vond het ook wel weer eens tijd worden voor zoiets, want het is eigenlijk heel erg leuk om te doen (al helemaal als het niet mislukt...)

xxx

Oops! ik had dit bericht gister op maandag gemaakt, maar op 'opslaan' geklikt in plaats van 'bericht publiceren'  sorry, vandaag meer artikelen...

1 opmerking:

Masja zei

huh? Er is iets mis met de tijd, ik heb niet zo gauw de neiging om te bloggen midden in de nacht :p

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!