maandag 28 december 2009

Mijn kamertje!

Jeeej! Mijn kamer is geschilderd! In of course mijn lievelingskleur: Roze!
Het is heel erg goed gelukt en nu hoeft er alleen nog maar een mooie make-up tafel te komen en mijn kamer is finally af! En gelukkig weet ik ook welke kaptafel, ik zou eigenlijk al vorig jaar die kaptafel krijgen maar toen zouden we ook al aan mijn kamer werken. Nooit van gekomen...
Maar nu gaan we hem binnen 2 weken halen: De HEMNES van de Ikea in het zwart! Nu denk je vast: Wat een na-aper van beautygloss... Maar dat is niet zo, echt niet. Ik had deze al heel erg lang op het oog maar was er nog niet zeker van. Maar ja, ik vind die HEMNES zo mooi en als ik hem dan van iemand zou na-apen (heel veel mensen hebben die); het kan me niets schelen, ik ben nog in een roes!
Hier zijn de foto's van hoe het er nu uitziet:



Dit zie je als je binnenkomt. (dat zwarte is mijn bed). O ja, dit is ook prcies de plek waar ik de kaptafel wil zetten, in het midden.



En hier komt mijn bed te staan.


Zoals je ziet is mijn bed zwart, daarom koos ik ook voor de zwarte hemnes. Ik denk zoiezo dat je op wit veel sneller vlekken ziet (van oogschaduw, poeder, blush), maar dat is mijn mening.

Ik maak nog een filmpje als mijn kamer helemaal af is, en alles goed en wel staat!

xxx