maandag 14 december 2009

Daar ben ik weer!

Hallo allemaal! Ik wou even zeggen dat jullie vanaf morgen weer volop berichtjes kunnen verwachten, want ik heb namelijk veel hauls en inspiratie! Ook ben ik van plan om bij The Body Shop die heerlijke Nutmeg and vanilla óf merry cranberry te kopen, want er is alvast een kleine uitverkoop: 2 kerstproducten 25 % korting! Ik er vorige week al een hele lekkere zeep (niet handig voor in de winter, maar hij ruikt gewoon zo lekker) en lipbalsem voor maar 6 euro gekocht (hier niet heel veel meer over omdat ik er een haalt van ga maken). Ook heb ik toen de Everybody meegenomen; het winter tijdschrift van The Body Shop. Die is trouwens nu niet meer snel te vinden, maar ik weet zeker dat als je ernaar vraagt, ze er vast nog wel wat over hebben. Ik ben  nu dus echt heel erg uitgeput en moe, dus even geen heel interessant berichtje,  maar ik beloof dat dat gauw zal komen ;-)

xxx