zondag 20 december 2009

Review: Mudd masker

Huray! Het is eíndélijk kerst vakantie!! Lekker 2 weekjes helemaal vrij, geen school en toetsen. Dit weekend ga ik er eventjes van genieten, maar daarna moet er hard aan m'n kamer gewerkt worden. Mijn kamer word in plaats van geel dat ik echt al honderd jaar heb, warm roze en word anders ingericht ik zal er wel een filmpje van maken, als ik tijd heb (jaaa). En er komt ook een fatsoenlijke kaptafel, ik heb namelijk nu een heel lang nachtkastje waar ik al mijn spulletjes maar een beetje op heb gepleurd en ingezet en om het nóg kinderachtiger te maken, heb ik er een mini stoeltje bij gezet. Ach, het was leuk toen ik een jaar of 7 was en er nog barbie's en er lege parfum flesjes van mijn moeder stonden :D
Maar oké, ik had dus op donderdag kerst gala, en heb toen de middag daarvoor lekker een beauty-middagje gedaan en een maskertje uitgeprobeerd. mudd original een klei-masker met pure klei voor een diepe reiniging van mudd... Daarom daar nu een review over.




Wat?
Mudd original mask 
Winkel:
Ik heb 'm bij de etos gekocht, er was toen de actie bij mudd, 3 halen 2 betalen.
Substantie:
Iets dikker dan een normaal maske, en de kleur komt best wel een beetje overeen met wat op de verpakking staat.

Geurtje
Daar heb ik niet echt opgelet, maar het was een gewone 'masker geur'.
Belooft/zegt
Je gezicht diep te reinigen, meer stond er niet echt.
Doet 'ie dat?
Ja, mijn huid voelde zacht en vooral lekker schoon aan, maar ook een beetje droog, maar dat heb ik altijd na een maskertje vanwege mijn super droge huid.

Nog iets aan te merken?

Ja, er stond eigenlijk alleen maar op de verpakking de gebruiksaanwijzing en dat het je gezicht diep zou reinigen, op andere maskers vind je daar meestal meer over (bijv. door de klei extracten die erin zitten maakt het uw poriën schoon en verzacht het de huid, etc.).
Eind cijfer?
Een 7,5

Ik vond namelijk toch jammer dat er niet zoveel bij stond en het maakt mijn huid wel zacht enzo, maar veder niet echt iets speciaals. Dat is ook niet zo erg hoor, want een klei-masker maakt de huid vooral schoon en heeft niet zoveel stoffen tegen bijv. een vette of droge huid. En je moet natuurlijk altijd met een moisturizer of visage crème smeren na een maskertje. Kost trouwens €1,45.

xxx

Trouwens, soms kan het zijn dat de zinnen een beetje weird staan (bijvoorbeeld op eens een alinea, niets met volgorde hoor), ik weet ook niet wat dat is het ligt in ieder geval aan blogger ofzo, want als ik het check dan staat alles gewoon goed >:|