woensdag 23 december 2009

Kruidvat haul

Eergister was ik weer bij het Kruidvat en heb daar wat gekocht... Veel shampoo xD



Er was een actie van Schwarzkopf, namelijk 2+1 gratis dus kon ik er nog eentje bij pakken, ik heb de  
Repair & Care Shampoo en conditioner, ik werk namelijk vaak met mijn krul/stijl tang en ondanks het serum merk ik dat mijn haar er droger en minder sterk door aanvoelt. En als ik dan eens niet met een krul of stijl tang werk, heb ik wel last van vettig haar, en daar helpt de 7 kruiden tegen. Ook een héle goedkope baby shampoo van Euro Profit, voor mijn  kwasten. Over deze shampoo zeggen veel mensen dat 'ie niet goed werkt (omdat het zo'n goedkoop ding is), maar dat is niet zo, er zitten gewoon echt helemaal geen voedende, chemische stoffen die je haar bijv. glanzender of dikker maakt en dat is juist wel goed voor je kwasten. Ook was mijn rozenwater van de Erica op, en was ik wel benieuwd naar die van de Kruidvat (hier zitten namelijk wel meer chemische stoffen in, maar ik had er toch al goede verhalen over gehoord). En ik zag dat ze ook Tea tree olie hadden, waar ik al lang naar op zoek was, want tea tree is een wondermiddel tegen puisten.

Veder nog zo'n oog make-up remover die gedeeltelijk olie is, en gedeeltelijk lotion. En als laatste echt een super lekker ruikende body butter! Naar cacao, en ik  had hem al gister avond en ochtend op gedaan en de butter maakt mijn huid heel zacht, ook rook ik nog laat in de avond de cacao, terwijl ik hem in de ochtend had opgedaan.

Dat was mijn (eigenlijk hele voordelige) Kruidvat haul.  En er is nu actie van Andrélon: 2+1 gratis of 3 halen 2 betalen. Die body butter is trouwens een goede aanrader, want toen ik schreef over winter musthaves, en dan body butter, dan hoeft dat echt niet altijd zo'n dure te zijn van de body shop, als die maar hydrateerd en voed.

xxx