vrijdag 18 december 2009

Mijn verjaardags haul!

Het is alweer bijna een maand geleden: Mijn 14e verjaardag! Toch had ik belooft een haul te maken van wat ik heb gekregen (het beauty deel en mijn nieuwe schatje...), ik had eerst niet gedacht dat ik nóg meer zou krijgen voor mijn verjaardag. Ik had namelijk al een abonnement op de COSMOgirl! gekregen en mijn kamer word deze kerst vakantie gerestyled... Maar toch heb ik nog heel wat gekregen.


Dit is alles wat ik heb gekregen in het geheel, (van links naar rechts) parfum, primer, mini laptop (mijn nieuwe schatje;-), parfum, oogschaduws en een waardebon. Trouwens,  door de flitser zie je wel die vlekjes beter op mijn laptopje, moet er maar eens een doekje over halen :P



Gewoon maar in de volgorde van net. Een  parfumetje, More Love van Shirly May. Het is een hele lekkere, zoete, beetje zware geur (niet dat 'ie heel erg sterk is, maar gewoon zwaar...). Ook vind ik het flesje mooi, pas goed bij de naam en de verpakking. Verkrijgbaar bij de Douglas.






En dan een hele fijne primer van MAC, die mijn huid echt heel erg zacht maakt. Ik vind het doosje en de tube leuk verpakt als je het in het licht houd (zoals bij het doosje, de flitser), zie je allemaal subtiele glittertjes op de verpakking.



En dan mijn grote trots; mijn netbook!  Het is echt vergeleken met mijn oude laptop een mini dingetje! Maar daar ben je heel erg gouw aan gewend, hoor. Als ik nu normale laptops tegenkom vind ik het scherm altijd héél erg groot :-)




En nog een lekkere douche gel met parfum van Hidden Secret. Dit is een lekker fris geurtje voor over dag. En de douchegel ruikt ook heel erg fijn! De vanille geur maakt het geurtje ook weer zacht en dat ruikt samen heer erg lekker!



Ook kreeg ik van mijn vriendin nog 2 overschaduws, op de foto lijken ze paarsig en licht geel, maar in het echt is die paars een beetje een bronskleurige kleur en is de geel een glimmende goudachtige kleur. En ze hebben nog aardig veel pigment, aangezien ze uit zo'n doos van de the color workshop komen (die is niet te vinden bij het kruidvat volgens mij..)





En dan als laatste nog een een Douglas waardebon van €12,50 Die zoals altijd prachtig verpakt zat/zit.

Dat waren de 'beauty' cadeautjes die ik heb gekregen veder nog een spannend boek (De hut van oom Tom door Harriet Beecher) en lekker veel geld ;-)


xxx