zondag 6 december 2009

Review: Vaseline pocket size with aloë vera

Een paar weken terug was ik in het kruidvat en kocht toen de vaseline pocket size met aloë vera. Ik gebruik hem nu ongeveer 2 weken en daarom een review  ;-)





















                                     Dat vlekje op de foto ziet er heel gek uit, maar daar heb ik laatst nagellak
                                                 Geknoeid en het gaat er nog al moeilijk af.. (mijn moeder weet hier nix van)


Wat?
Vaseline pocket size with aloë vera.
Winkel:
Die van mij komt van het Kruidvat.
Substantie
Iets dikker (naar mijn idee) dan de klassieke pot vaseline, en met een gelig kleurtje
Geurtje:
Hmm... Niet echt sterk naar aloë vera, wel een beetje. Het is een lekker fris geurtje.  

Belooft/zegt 

Schrale en droge lippen te verzorgen en droge plekjes te verzachten

Doet 'ie dat?
Ja hoor, mijn lippen zijn niet meer zo droog en droge plekjes worden inderdaad verzacht.
Wanneer gebruik je het?
Als ik last heb van schrale lippen droge plekjes, het is handig dat het een pocket size is. Nu kan je hem gewoon overal naar toe nemen in je tas.
Nog iets aan te merken?
Het is handig dat het zo'n klein tinnetje is en de geur ruikt gewoon... verzorgend (?). Wel een minpunt is dat het dan wel dikker lijkt in potje, maar op je lippen heb je dan toch wel ietsje meer nodig.

Eind cijfer:
Een 8  trouwens, iik heb hem van de Kruidvat voor ongeveer €2,00


Dit was de review, veder wil ik even nog iets zeggen:
FIJNE SINTERKLAAS IEDEREEN!

En dan nog iets, ik vier niet vandaag Sinterklaas maar volgende week donderdag en ik moet nog heel hard aan mijn suprise werken (we hebben pas eergisteren lootjes getrokken) en dat betekend dat ik veel tijd nodig heb. Ook heb ik volgende week heel druk met volleybal en dan komt daarna ook nog kerst.. Dus ik zal waarschijnlijk een paar weken niet/weinig schrijven. Sorry. Maar dat betekent wel dat ik dan natuurlijk heel erg veel ideeën heb en ik dan superveel zal schrijven (ook omdat ik een deel van de kerst vakantie toch niets te doen heb ;-)

xxx