donderdag 14 januari 2010

Project Wish list

Ik heb de laatste tijd een beetje teveel geld uitgegeven... En ik doe dit steeds vaker omdat ik heel gauw dit idee krijg: Oh, kan er ook nog wel bij, naja, die kan dan ook nog wel... En woesh! Daar gaat al mijn geld :|
En nu zijn er natuurlijk trucjes zoal project 10 pan enzo, maar dit werkt dus echt nooit bij mij (omdat ik altijd weer ga denken dat het er wel bij kan). Dus n
u had ik zelf iets bedacht, het lijkt een beetje op project 10 pan:
(je zoekt 10 producten uit, het liefst niet allemaal het zelfde soort 'iets' (dus geen 10 lipglosses) bijv. één lipgloss, 2 oogschaduws, een body scrub, een body butter, een shower gel, een eh, nagellakje, een blush, een nacht crème en een parfummetje, neem bijvoorbeeld de body butter, je mag pas een nieuwe body butter kopen als die ene die je gekozen hebt op is, en dat geldt dan voor alle dingen die in je 'pan' zitten).

Je stelt namelijk je eigen 'wish list' samen, en dan niet zo
eentje met allemaal dure dingen die je voor je verjaardag zou vragen, maar gewoon wat je van plan bent om te kopen, wat je maar wil!
Dit is mijn soort van wish list:





Deze kwasten set van coastalscents vind ik heel mooi, een beetje simpel, maar ik ben van plan om dan kwasten voor foundation en een stippling brush apart te kopen (van mac ofzo), maar dat staat nog niet vast :)





Ook vind ik de paletten van coastalscents heel mooi, en mijn favorieten zijn de 88 palette en 28 nude palette.








Grrr... Ik ben hier gewoon al zoo lang naar opzoek... Ik denk dat ik het mijn moeder een keer laat halen (nadat ik het lief heb gevraagt, of course), omdat die soms voor haar werk naar Rotterdam moet. Btw: Heb die mintblaadjes er zelf bij gelegd als versiering, het zag er zo leeg uit;)






Ik houd van MAC! Maar mac niet van mij, het is zoo duur! Tock kan ik het niet laten om gewoon 1 pigment te moeten hebben, hierboven is a rose (in het echt is ie veel mooier), deze vind ik het mooiste.





Altijd als ik in De Tuinen of Kruidvat ben, sta ik te twijfelen en ruik ik de hele tijd aan deze scrub... Ja, ik ben soms een beetje weird als het om beauty gaat, en dan loop ik uiteindelijk toch maar de winkel uit zonder, niet omdat het duur is, maar omdat ik dan ook de moisturizer wil en daarna het masker... Maar ja, ik wil hem wel :)








Deze deodorant ruikt lekker frisjes, ik heb 'm een keertje bij mijn vriendin gebruikt. Het resultaat: In de ochtend opgespoten en tot in de avond rook ik heerlijk. Ook is het een hele grote fles, je doet er dus best lang mee.



Een cream blush is heel erg handig, je smeert het op de 'appeltjes' van je wangen en blend het een beetje met je huid, dit is makkelijker omdat het niet zo snel over je hele wang zit en het ziet er iets natuurlijker uit (als je niet teveel doet:).



Pink Grapefruit is één van mijn favoriete lijnen van The Body Shop, het is zo'n lekkere geur! en met dit pakketje bedoel ik eigenlijk: Iets daarvan, de body butter heb ik al, maar ik kan maar niet kiezen tussen de lip butter en de scrub...



Mijn bye bye spot nacht crèmee is nu echt op, er kwam niets meer uit, en toen had ik hem doorgeknipt en kon ik nog een paar dagen smeren. Nu die op is denk ik dat ik de Yes to carrots wil uitproberen, ik hoor er vaak heel veel goede dingen over.
 


Oke, en nu?
Je schrijft op een briefje je wish list op en als je nu naar een winkel gaat, mag je alleen iets kopen wat er op je briefje staat, en dan mag je maximaal maar 2 dingen kiezen! Ook zul je zien dat er dingen zijn die heel lang blijven staan, als er iets na 2 weken nog in je wish list zit, moet je je afvragen of je dit wel echt zo nodig hebt, aangezien je lang zonder kon.
En nu begint het wel een beetje op project 10 pan te lijken: Je mag veder alleen nog dingen kopen die je op hebt gemaakt (bijv. oude reingins is op, dan pas mag ik een nieuwe reinigings melk kopen).


Ik ga dit zo lang mogelijk proberen vol te houden en kijken of het werkt (heb het er plekke net bedacht). Dus er zullen wel een paar updates komen!




xxx



2 opmerkingen:

marjolein zei

Hej dat is wel een handig idee. Ik heb de laatste tijd ook veel te veel gekocht. Ik ga het ook eens proberen. :)

Anoniem zei

Leuk idee en veel succes ermee! Het geld is bij mij de laatste tijd ook snel gegaan :s

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!