vrijdag 26 februari 2010

The Beauty Bakery!


Intussen heeft elke blog er wel over geschreven, maar nouen :P
We kennen allemaal wel de geweldige webshop van Serena: The secret Garden. En we kennen intussen ook allemaal wel Serena's beste vriendin: Angel. En nu heeft Angel een geheel eigen webshop geopend: The Beauty Bakery!
Hier verkoopt Angel net zoals Serena puur natuurlijke beauty productjes, maar dan wel op een iets andere manier, hier zijn een paar foto's van producten uit The beauty Bakery:

Van links naar rechts: hot fudge brownie, pure bliss en strawberry Square Pants allemaal cupcake soaps.


Van links naar rechts: Sweet roses en Cherry ice cream. allebei cake soaps.

 En weer van links naar rechts: Lilly from the Valleys, For my Sweet en the original. Alle drie Cupe cak bath scrubbies.


Hoe cute!! Allemaal bad spulletjes in de vorm van cakjes en lekkere dingetjes! Ook schattig: Check de whipped body butters en scrubs:


 En eens van recht naar links }:)  : Pink sugar whipped body scrub en Honey I washed teh kids (dupe) Whipped body butter.

Dit zegt Angel zelf over de Web shop:
Ik hou van dingen die me vrolijk maken. Zoals nieuwe schoenen. Of vrolijke liedjes. Een nieuwe tas natuurlijk. Of make-up, daar wordt ik ook heel happy van. TBB is een combinatie van 2 dingen waar ik extreem blij van word. Namelijk op de 1e plaats Bath & Body care. Dat omvat alles waar mijn huid heerlijk zacht van wordt en waar ik lekker van ga ruiken. Ik ben echt een sucker voor crempjes, smeerseltjes en alle make-believers & mooimakers die er zijn. En 2: Bakery Sweets! Prachtige romige taartjes, cupcakes met volle roomtoefjes en de mooiste sprinkles… Waar ik dan weer niet blij van wordt, zijn de calorieën. Dus die halen we eruit. Ram die 2 goodies in een magic blender en wat krijg je dan? Bakery Sweets voor de huid. En daar wordt ik nou euforisch van. Vooral als ze met de hand gemaakt zijn boordevol verzorgende sheabutter en zuiverende kruiden zitten! Kortom, TBB is een feel-good winkeltje met unieke skintreats die de Body & Mind & Eye (want het oog wil ook wat) to the max verwennen. De producten worden met de hand gemaakt door lieve gezellige vrouwtjes (ik dat het een soort vrouwtjes Theelepel zijn die in een cottage op een prairie wonen want ik heb ze nooit gezien maar dat is de voorstelling die ik me erbij maak) die over de hele wereld wonen maar vooral in UK en US. Ze maken kleine voorraadjes voor me aan, die ze speciaal voor mij op bestelling maken en sturen het dan op. En ik zet ze in het winkeltje.

Bezoek hier de nieuwe webshop van Angel: www.thebeautybakery.nl
Veel plezier!





 xxx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schattige dingetjes allemaal
Groetjes Petra

Anoniem zei

super leuk en schattige dingen echt super!! xx anne <3

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!