zaterdag 6 februari 2010

Favoriete producten Januari

Het is alweer gewoon een maand en een week 2010! Er is zoveel gebeurd, als je zou zeggen dat we al een half jaar in een nieuw decennium van 2000 zouden zitten, zou ik je zo geloven :o
Maar gelukkig ben ik niet helemaal de weg kwijt (dat zeiden de artsen tenminste... nee grapje xD), en weet ik dat het wel het begin van de maand is, dat betekent een favorieten producten artikel!

Sorry, let niet op mijn onnozele gebabbel hier boven, ik ben gewoon eindelijk weer eens uitgeslapen en vrolijk! Heb wel koppijn, maar dat denken we even weg (auw). But, let's get started!
Dit zijn mijn favoriete producten van de maand juni, ik bedoel januari, oke flauw xD
  

 Mac Prep + Prime Skin base kan je voor echt van alles gebruiken, als primer, als moisturizer, ik zelf gebruik hem meestal als primer, en dan blijft mijn make-up gewoon echt de hele dag het zelfde zitten!


Miss Helen lipgloss 55 Deze lipgloss van de hema zag er in de winkel uit als zo'n fel kleurtje, ik vond het wel wat hebben en toen ik hem eenmaal op had was 'ie jammer genoeg niet zo fel roze meer, maar wel een hele mooie glanzende, metallic acchtige roze kleur.


Essence Quatro eyeshadow palette 03 Ibiza sun ik had deze gevonden in zo'n bak bij de Kruidvat en hij was afgeprijsd naar 1 of 2 euro, ik had er niet zoveel van verwacht, maar ik vind dat hij echt best veel pigment heeft. Het was een LE en die zijn van essence altijd wel goed (beter dan hun normale assortiment), maar is helaas niet meer te koop.

Odorex Natural Fresh Deze deodorant bevat geen alcohol, heeft een hele naturelle geur (handig voor als je parfum gebruikt) en zorgt dat ik bijna geen last meer heb van het zweten.


John Frieda Luminous Color Glaze Toen ik deze voor het eerst uitprobeerde schrok ik nog al, de kleur in deze shampoo (soort van) is zo sterk, dat het een vlek op mijn hand achter liet! Maar mijn haar had wel echt enorme glans en de kleur zag er ook meer opgelicht uit.

Black Velvet Apricot Body Butter Ik had deze voor maar €7,50 bij The Body Shop gehaald in de sale, en ik vind de geur gewoon echt geweldig! Super vrouwlijk en ook hydraterend.

Reinings Creme Pure Care 1 euro bij de action xD Maar sinds ik deze gebruik, is mijn huid veel minder droog dan normaal. Wel jammer is dat er echt bijna geen scrub korreltjes in zitten en die korreltjes lijken een beetje op rubber... dus gebruik 'm eigenlijk gewoon als reinigings melk die mag intrekken :) Maar mijn huid voelt wel echt heel zacht aan!


Dat waren mijn favoriete producten, ik kan ze zeker aanraden! Hier zijn nog wat swatches van de oogschaduw en lip gloss:


                                             Met flits   

                                           En zonder flits

Onder zit de lipgloss, en de kleuren zijn in de zelfde volgorde als het palletje. Best veel pigment hè?

xxx

3 opmerkingen:

Marjolein zei

Wow dat palletje van essence heeft idd veel pigment :)

Anoniem zei

Dat bodyshopgeurtje is inderdaad wel de moeite :)

Luisa zei

Wow de pigment van dat essence palletje, supergoed (Vergeleken met normaal) en die body butter heb ik ook, samen met m'n moeder gekocht, echt zow lekker! <3

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!