zaterdag 20 februari 2010

NOTD essence.. zwart?

Ik heb vandaag m'n nagels gelakt met een kleurtje dat ik nog niet had gebruikt van essence:
Een zwart lakje van de essence colour & go lijn :) Ik wou graag nog een zwart lakje, en normaal neem ik die met een zilveren dop, maar die was op... En toen nam ik deze maar, en toen ik hem op mijn nagels deed vond ik 'm echt heel mooi! Het is niet een gewone zwarte nagellak, er zitten allemaal kleine glittertjes in! Ik heb het zo goed mogelijk op de foto  geprobeerd te zetten (was nog een heel werk :P):

 Kan je het een beetje zien? Hele mooie, subtiele glinstertjes =)
Hier kan je het wat beter zien... Maar ja, dan nu waar het om gaat... mijn nagels:
Zoo, dat was even een kort berichtje, maar ik moet zo meteen naar een vriendin, vandaar dat het een beetje gehaast is :)





 xxx

2 opmerkingen:

Hanne zei

Ik vind zwarte nagels ook leuk maar iedereen bekijkt je dan zo raar :p

Masja zei

Ja hè, zo'n kind op school: Hé ben jij gothic ofso? Aaah, thnx :S

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!