maandag 22 februari 2010

Vakntieee + Friete bakkuh

Yesss! Eindelijk weer eens vakantie! God, wat was ik daar aan toe zeg... Gisteren had ik trouwens geen artikeltje geschreven omdat ik het gewoon ff niet meer wist. Nee, ik ben niet gek, ik had even geen inspiratie. En toen ik vandaag weer op stond en achter de computer zat te bedenken wat vandaag eens zou schrijven en het wéér niet wist, ging ik maar even iets anders doen :) En daardoor schoot me in eens heel wat te binnen! Maar toen riep mijn mama me omdat we frietjes gaan maken :P Dus sorry, vandaag geen artikeltje over beauty, maar wel een stom berichtje over vakantie en frietjes.. zie het maar als een deel van mijn leven... hahah, nee grapje xD Maar ik moet weer aardappeltjes gaan schillen, so see you later alligator :) :)


xxx

1 opmerking:

b zei

Flora vind de nagellak erg mooi!

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!