zondag 14 februari 2010

Zeeman shoplog/haul

Ik was dus op woensdag naar de stad geweest, en buiten Inecto was ik ook naar de Zeeman geweest... Laatst was er al een artikeltje over dat Zeeman op dit moment best wel leuke kleding verkoopt.

  Deze twee dingetjes waren toch niet zo leuk als ze er uit zagen, die blouse aan de rechter kant was gemaakt van een heel erg stevig stofje, waardoor het ding zelf niet meer mooi viel. En die andere kon ik gewoon niet vinden, hij hing er niet.



Maar deze gelukkig wel! En ik ben er heel erg blij mee! Het is wel een heel dun stofje, dus ik moet nog even wachten tot de lente (als die ooit begint }:[ )
Ik had hem dus gekocht (zonder te passen...), en ik vind het een heel leuk jurkje/tuniek, want je kan hem echt op heel veel manieren dragen, met je bikini er onder in de zomer, op een broek, een legging, met laarsen, met gympen, enz. Hier zijn wat foto's:





Ook had ik nog een andere trui gekocht, een beetje in de kleur van het truitje wat ik niet kon vinden:
Met een broek, ik vind het zo'n leuk casual dingetje, dat als je het goed combineert, er toch heel erg leuk mij uit kan zien.
En nog eentje met een spijker rokje :)
Wat wel een beetje apart is, is dat het lijkt als of je er nog een grijs truitje onder draagt:
Maar ja, gewoon tegen iedereen in je omgeving zeggen dat het er aan vast zit :P
Best wel scherpe foto trouwens (zonder flits)...


Dat was mijn kleine Zeeman haul, dit koste in totaal maar €16! Holymoly, we keeping love Zeeman! :)

 

xxx

4 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk truitje zeg! hoeveel was die? ^^

Masja zei

Hij was 8 euro, en ze zijn er ook nog in andere kleurtjes ;)

Anoniem zei

thx, ik ga hem eens moeten gaan checken ^^

Bibiane zei

Wauw die trui is mooi!!!!! *gaat morgen naar Zeeman...*

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!