donderdag 25 februari 2010

Kruidvat rozenwater, nieuwe verpakking

Gisteren de deed Blogger weer eens een beetje irritant, ik kon namelijk geen berichtjes schrijven omdat het wel leek alsof het laden in de ruimte waar je je tekst meestal schrijft nooit ophield }:\
Daarom schrijf ik vandaag twee artikeltjes.

Gisteren was ik nog even naar het Kruidvat gegaan, omdat mijn rozen water op was. En toen kon ik het eerst maar niet vinden, maar toen ik beter keek, zag ik een nieuw, moderner flesje met rozenwater staan! Ik gebruikte eerst altijd rozen water van de erica (klik op de link voor review en uitlegover over rozenwater), maar toen die op was koos voor die van de Kruidvat (was ook nog eens goedkoper). Ik was er heel erg tevreden over, en toen ik in de winkel stond zat ik nog wel even te twijfelen of ze de inhoud misschien ook niet hadden veranderd.. Maar ja, dat zal ik dan wel weer testen. In de avond probeerde ik het meteen uit en tot mijn verbazing was het eerste wat me opviel de geur: De oude versie had altijd een lekkere zachte rozen geur, deze had meer iets weg va sterke zeep! Gelukkig was dat dan (tot nu toe) het enige verschil, toen ik het op mijn huid deed voelde het zoals gewoonlijk lekker zacht aan en prikte het niet. 
Hier zijn foto's van de eerdere verpakking en de vernieuwde:
                                      
       Dit is het flesje rozen water met de oude verpakking:
                                  En dit is de vernieuwde versie:


 Ik vind dat de eerste echt zo'n ouderwetse sfeer (?) geeft, maar dat nieuwe versie toch iets mooier is, deze heeft een iets chiquere uitstraling, met die roze roosjes zo op de achtergrond, in plaats van in foto's boven elkaar geplakt, buiten dat is het laatste flesje in mijn favoriete roze kleuren :) Ook kun je trouwens zien dat het logo moderner is geworden, eerst was het een groene rechthoek, nu een soort van pil...  


Even een kleine review van Rozen water:
Het rozenwater van de Kruidvat maakt mijn huid altijd goed schoon en zacht, terwijl ik meestal met (ook duurdere) tonics/toners heb dat mijn droge en gevoelige huid er niet zo goed tegen kan en er droger en roder door wordt. Een flesje van Kruidvat kost maar €1,20 voor 200 ml! Ik zou dit echt zeker aanraden, zeker als je ook naar meer budget-dingetjes zoekt. Maar als de prijs bijv. 4 euro zou zijn geweest, zou ik het nog aanraden en zeggen dat de kwaliteit zeker goed over een komt met de prijs.

Wat vinden jullie? Is de oudere verpakking mooier dan de nieuwe?



xxxx 

2 opmerkingen:

Hanne zei

Dus rozenwater gebruik je gewoon als reinigingsproduct? Waarvoor kan je het nog gebruiken?

Lot zei

Ik vind de oude verpakking een beetje vaag, met die grote blokletters enzo :'] de nieuwe is muuuuch better!

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!