maandag 1 februari 2010

toets week

Ooooh... Ik zeg de echt de hele tijd dat ik eventjes geen berichten schrijf enzo, maar dat komt ook door dat ik een ''soort van' toets week heb (leraren en leraressen houden blijkbaar geen rekening met andere vakken >:c ) Dus deze hele week kan ik geen berichten schrijven! omg, hoe stom, maar ik ben meer een Leuk-lol typetje dan een stuud-stuud, als je begrijpt wat ik bedoel :~)

Maar ik zal wel in een beetje tijd wat voor uit schrijven, zodat er volgende week wel wat meer berichtjes zijn!


xxx
 

2 opmerkingen:

Bram zei

Heel veel succes met je toetsweek!

Kijk voor tips voor het maken van toetsen etc. op http://www.lyceo.nl/trainingen/tips-and-tricks/

Anoniem zei

Heel veel succes!

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!