zondag 31 januari 2010

Ben dus naar de Zeeman geweest... :P

Ja, en ik heb niks gekocht van wat op het lijstje stond :|
Ik weet eigenlijk niet waarom, maar ik denk dat het nog wel een keertje komt....
maar ik ben nu dus echt zooo moe, omdat we zo laat pas gingen slapen, dus ik heb geen zin om foto's te maken enzo :)

Ik had er veder trouwens alleen maar een Bourjois douche gel gekocht (teder geluk ofso) en een flut oog potlood xD

Maar ik zag ook dat ze nog van die basic shirtjes hadden (ook niet gekocht :p). Oh ja, en die coole boxer moet je bestellen ergens ofzoiets >:| Stomme Zeeman.

Maar ja, dit is een best wel vaag berichtje al ik het zo bekijk, sorry. Ik ga nu slapen, haha

xxx

1 opmerking:

Luisa zei

Die douchegel ruikt echt lekker<3 xD mijn moeder had die zeeman boxer besteld xD voor €0,- kan je ze halen op zeeman.nl ofzow xD

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!