zaterdag 24 april 2010

Budget of the week: Odorex

Deze week een botw over iets wat ik al een tijdje gebruik, en ik heel erg fan van ben! Namelijk Odorex, en het moet wel goed werken, want ik vind die verpakkingen nog al saai...
Maar goed, deze deodorants zijn verkrijgbaar in veel soorten, en allemaal in een roller óf deospray (1 depper). Dat vind ik zelf heel fijn, want soms vind ik een deo niet fijn als roller, maar dan weer wel als spray. En dan geven ze je keus uit zo'n 5 soorten deodorants, met allemaal een ander 'doel'. Zo heb je een die de haargroei tegen gaat (Odorex hair control) en eentje voor gevoelige onderarmen (sensitive), en nog veel meer!


Zelf gebruik ik nu al een tijdje de Odorex Natural Fresh, deze kwam ook eens voorbij in mijn Januari favorites, en ik gebruik hem nog steeds. Ik houd niet zo van de geur, maar daar gebruik ik deze ook niet voor, als ik opsta en klaar ben gezicht enzo, doe ik deze deodorant op (ik heb de roller). Mijn onderarmen zijn dan lekker schoon en zweten veel minder, en vlak voor dat ik wegga, ruik je de geur niet meer, en dan doe ik een ander luchtje op. Dat gaat dan veder ook niet mengen met de deo ofzo.

En dan gaan we het hebben over de prijs: Het verschild nog al, maar laat ik zeggen dat je voor elke deodorant (behalve de depper, die is iets duurder), niet meer dan €3 betaald! Dat vind ik heel netjes :) Ik ga zeker zodra mijn rolle op is een andee uitproberen voor jullie.

Ohja, een tip voor als je écht altijd heel erg last hebt van zweet plekken, Odorex heeft een speciale extra dry lotion ontwikkeld die daar tegen helpt, veel mensen zijn daar enthousiast over, en je kan het gewoon bij de drogist vinden.



xxx  

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik heb nooit echt last van zweetplekken, en toch gebruik ik soms die odorex lotion, als ik me echt heel zeker wil voelen of bij bepaalde kledingstukken of bij uitgaan ofzo :)

sofie zei

klinkt goed! het is wel handig dat hij geen geur afgeeft
x

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!