maandag 19 april 2010

Update Project Wish list!

Eindelijk weer eens een artikel over Project Wish list (klik op link als je denk wtf, maar onthoud dat mijn wish list toen anders was), ik moet toegeven dat ik me toch niet echt aan mijn eigen regels heb gehouden: Ik ben zo nu en dan tóch gaan shoppen en heb here and there wat dingetjes gekocht (hallo, die actie van de Kruidvat kan toch niemand weerstaan ;)... Maar wel met mate! En ik heb dan zo voordelig mogelijk geshopt.
Maar goed, mijn wish list voor PWL was:

Honey I washed the kids soap
Rockstar soap (
MAC lipglass
Queen Helene, Mint Julep Masque
Garnier Skin Naturals, *iets*
Maybeline, Dream Matte Mousse

Max factor, Masterpiece mascara

Goed, in die lange tijd heb ik eh, 2 dingen daarvan -.-'
Namelijk de max factor master piece mascara, en de Garnier skin naturals tonic. Ja, ik had ook gehoopt dat het meer zou opschieten, maar de dream matte mousse was (helaas) al weg toen ik bij de kruidavt kwam, en Amsterdam is uitgesteld...
Maarrr ik heb de mascara wel voor de helft van de prijs :D Reviews volgen nog!
Dus:

                              Klik op de afbeelding voor duidelijkheid...

Als het zo door gaat, (maar dan ietsje sneller) heb ik over een paar maanden heel wat geld bespaard en ga ik weer eens flink shoppen met mijn friends :)


xxx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

dit vind ik eig echt een leuk en handig idee! maar ik weet niet of ik zelfs daarvoor het karakter zou hebben haha :P

Hanne zei

Leuke categorie :)

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!