dinsdag 6 april 2010

essence Into the wild and 'commercial'

De zomer komt er aan, alles begint weer te groeien en bloeien en wild te worden! Essence liet zich daarom inspireren door wilde en warme kleuren, en heeft een nieuwe LE die van mei t/m juni in de winkel ligt!


 Ik houd van zebra print en pauw-veer printjes! Die bovenste en middelste, daar ben ik wel nieuwsgierig naar :) geïnspireerd door de Afrikaanse zon, in de kleuren: 01 mumbamumba, 02 boogaloo and 03 tuku tuku.€2,45 p/s.



Ook komt essence met een nieuw jumbo kajal, een dik potlood met een beetje creamy substantie, handig voor overpotten! In de kleuren: 1 beat the heat and 02 zulu. €1,45 per potlood


De zachte creamy lipglosses zorgen voor een mat effect, de roze tinten en zand ondertonen moeten je doen denken aan de woestijn... in de kleuren: 02 beat the heat, 03 en 04 degree.€1,75  p/s.


Het trio bronizing poeder zorgt voor een frisse teint, en een mooie zongebruinde look. Verkrijgbaar in de kleur: 01 a tribe called wild. En je betaald er €2,95 voor
 

 
 Ook komt essence weer met een aantal nieuwe lakjes, in niet opvallende nude en pastel tinten, maar toch mooi voor overdag. In de kleuren: 01 desert fox, 02 zulu, 03 heart chakra and 04 bongo drums. €1,75 per nagellakje.

Wat vinden jullie van de nieuwe collectie van essence? Ik vind het wel wat hebben! Ik ga denk ik vooral kijken voor de palletjes en nagellak, die zien er mooi uit :) En natuurlijk zijn de prijzen alleen al het waard om eens te proberen :]


Ook komt essence met een 'commercial', waarin ze in het kort hun producten reeks laten zien, ik wou het filmje hierin het bericht doen, maar toen werd alles opeens heel raar :S Dus hier is de link: >klik hier<


Ik vind het zelf wel een grappig filmpje, ze laten in het kort duidelijk een hele assortiment zien...


xxx

1 opmerking:

Tine zei

Ziet er best leuk uit!
x

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!