dinsdag 20 april 2010

Uitslag poll & Nieuwe poll!



Sinds een paar weken staat er een poll op BeYouTiful, en de eerste vraag was of jullie het zagen zitten dat er een how handle kwam, die over haartypes ging. Ik moet zegggen: Zoveel stemmen had ik niet verwacht! :o En uiteindelijk heeft toch meer dan de helft op 'ja, leuk!' gestemd, wat ik zelf heel leuk vind! Ook een paar op de tweede, en een klein aantal op de derde. Dus ja, sorry voor diegene die het niet zien zitten: Maar van af volgende week komt er een nieuwe serie how to handle's, waar in ik zal schrijven over haartypes!

En natuurlijk heb ik weer een nieuwe poll, waar jullie boven op kunnen stemmen:

This blog needs more...
  • Beauty
  • Make-up
  • Fashion
  • Life style
  • Niets

Sorry, ik weet dus nog steeds niet hoe je een poll in je bericht moet maken, dus het ziet er een beetje stom uit :( Je hebt twee weken om te stemmen




En ik ben net zoals vorige week weer heel benieuwd naar jullie mening! Deze keer is de vraag dus waar je meer artikels over wilt zien, maar houd in je achterhoofd dat het schrijven over make-up moeilijk is, omdat mijn camera kapot is, waardoor ik geen swatches kan maken :|


xxx