zondag 25 april 2010

Outfit of the day...

Als je me op twitter volgt, heb je vast mijn ':yay:' tweets gelezen, ik heb namelijk weer een foto camera! Yaaay, ik kan nu eindelijk weer meer schrijven over make-up, ik kan eindelijk swatches maken... 
Ik zal even in he kort uitleggen: Mijn camera was een paar maanden terug gevallen, kapot.
De eh, rest snap je denk ik wel *bloos*


Maar ja, om te beginnen vandaag eindelijk een outfit of the day (ootd), deze kleding draag ik heel vaak op zo'n dag als deze. Het is lekker weer, je hoeft niet meer ergens heen, dus lekker casual :)


Een grijs basic hemdje van Devided (H&M), en een soort van harem broek, maar dan zonder über laag kruis :D Uit Griekenland komt die.
Als schoenen koos ik voor simpele en comfortabele flip flops.

En als laatste nog een piloten bril, ik vond dat deze er iets mee bij paste dan diva glasses :)
Qua make-up heb ik niet zoveel gedaan, een licht getinte dag crème, wat mascara en lipglossje, en zonnebrand of course. Dat bed is trouwens niet van mij :)

Dat was even een kort artikeltje, maar ik moet nog wat dingetjes doen en van de zon genieten natuurlijk. Maar je kunt wel weer morgen eindelijk artikels verwachte n met FOTO'S (yeey).




×××

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Havanna's! Mijn favoriete teenslippers :-)

Marijke zei

ook mijn favo teenslippers! :-) en ik zie je mooie beautytafel op de achtergrond! :-)

sofie zei

die bril is leuk! ik draag zelf ook vaak comfortabele kleding in het weekend
x

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!