woensdag 28 april 2010

Rimmel London Smokey Purple... suprise

Hallo, ten eerste: Wat is het lekker weeeer! Dat moest ik dus ook eventjes kwijt :]

Al een tijdje heb ik het Colour Rush Palletje van Rimmel London, in kleur 003 Smokey Purlpe. Deze oogschaduw kost ongeveer tussen de 6 en 7 euro, niet belachelijk duur, niet spot goedkoop... dus dan verwacht je wel het gemiddelde van een goede oogschaduw... toch?
Nou, hier zijn de swatches, de eerste is zond
er en de tweede met oogschaduw bassis:

Sorry, ik ben dus ook totaal niet iemand die nu expres heeel wein ig oogschaduw gaat gebruiken, gewoon het normale. Maar ik vind dat hier de pigmentatie voor een palettje van Rimmel zeer, zéér slecht is! Als het nou van essence was, zou het een ander verhaal zijn (maar toch). Ik ben nog van plan om een eotd mee te maken, maar op mijn ogen vallen de kleuren nóg minder op -_-'
Oké, ik wou dit even laten zien omdat k het er toch niet mee eens was, dus hierbij... De swatches zijn trouwens gemaakt met het bijgeleverde applicatortje, wat ik dan weer wel fijn vind werken..


xxx

1 opmerking:

Marijke zei

wat een slechte pigmentatie! jammer, zien er mooie kleurtjes uit!

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!