donderdag 29 april 2010

Dermalogica review #1 all over clear toner

Zoals je misschien wel weet, had ik laatst een pakketje gekregen van Dermalogica Clean start om uit te testen. En vandaag review ik de all over clear 'spray' toner.Het leek me handiger om alle dingen een voor een te reviewen, in plaatst van over alles een kort verslagje te schrijven. Deze tonic is van nummer 1: Reinigen.


Wat me opviel toen ik op de sprayer drukte, was dat de toner écht heel goed verspreid, verdeeld en zachtjes op je huid komt! Dus geen keiharde straal recht in je oog ^^
En de toner zelf verzorgd ook goed, ik weet dat de clean start eigenlijk vooral bedoeld is voor normale, onzuivere en vette huid. Maar deze toner droogt mijn huid niet uit! Als ik m heb gebruikt voelt mijn huid helaas wel op sommige plekken een klein beetje plakkerig, maar dat valt ook wel mee. En mijn gezicht voelt vooral schoon.
Ook een pluspunt is de geur! Het is moeilijk te omschrijven, maar laat ik zeggen dat het een fijne, frisse geur is. 


Al op al vind ik het een fijne toner! Ik vind ook dat je best lang doet met zo'n mini flesje, en dat is weer fijn, want je betaald bijna 20 euro voor de normale fles. Die bevat dan wel weer 120 ml. Ook vind ik de verpakkingen mooi, met zo'n 'echte' sprayer :D 
Eindcijfer: 8,5!


Hope U enjoy


xxx