maandag 13 september 2010

The Body Shop Body Butter sale! Mijn buit :)

http://1.bp.blogspot.com/_dfNL5h8Tqug/THdYFs6BrQI/AAAAAAAABEY/PNfmBdKnS_c/s1600/naamloos.bmp

Jaaa, vorige week was er weer eens een grote zomer-sale bij The Body Shop! Je kon namelijk 2 Body butters scoren voor €20. Dat betekent tweede (full size hè) Body butter voor 5 euro!

Ik heb niet veel gekocht, ik ben namelijk een beetje aan het sparen voor alle holiday collecties :') Ja, nu al ik wil er het eerst bij zijn, en het is dan zo lullig als je blut bent... anyways mijn buit:

Body Butter Coconut en Moringa
VEEL HÈ?! nee niet echt. Maar ik ben er wel heel blij mee! Ik heb de coconut geur gekozen, ik houd echt van die kokos geur, ik vind het perfect voor in de zomer maar ook voor in de winter, en nu het kouder word is zo'n lekkere dikke butter wel fijner dan een lotion :) Dan Moringa, een heel erg lekker fris en bloemig lente geurtje! Je denkt nu misschien Huh het word toch winter. Maar ik vind m zo lekker dat ik m ook gewoon in de winter ga gebruiken, als ik verlang naar de zomer, haha.

De Magnolia, een lekkere boter, en smeert heel makkelijk uit.

En de Coconut, zoals je ziet een iets dikkere substantie. Smeert minder makkelijk uit, maar voedt nét iets meer.

Dit koste me dus maar €20, nu vind ik het niet echt een 'maar', heb blijft vrij prijzig, maar ik heb het er zeker voor over, ze smeren lekker, ruiken lekker, verzorgen goed én ze zijn niet op dieren getest :)

Wat hebben jullie in de sale gescoord?

xxx