maandag 6 september 2010

how to: 2 minutes dark red/gold lips

Vandaag ga ik jullie laten zien hoe je deze kleur lippen kan maken :) Het is waarschijnlijk iets te heavy voor school of werk, maar perfect voor een feestje waar je classy wil overkomen. De goude shimmer op je lippen, trekt dan ook nét iets meer de aandacht, wie wil dat nou niet ;)
Hier nog een full in the face foto zodat je het effect iets beter kan zien:

I know, het ziet er heavy uit, maar ik laat jullie míjn manier zien, en op die manier kan je zelf bepalen hoe donker je wilt.

Je hebt geen donkere lip stick nodig, alleen maar een rode lip stick en een bruine oogschaduw. Tip: Het is makkelijke werken met een niet zo'n gepigmenteerde oog schaduw, anders moet je namelijk heel voorzichtig zijn dat het niet to much word.
Oke, en nu is het heel simpel: Je brengt je lip stick aan, en je gaat er over heen met een heel klein beetje oogschaduw, dit zorgt voor het donkere effect, en maakt je lippen mooi mat. Als je niet houd van al die shimmer op je lippen kan je voor een matte oogschaduw gaan, dat doe ik niet, want ik houd van aandacht >:)
Voor een leuk effect kun je er ook nog overheen met een gloss, dit kan je look ook ineens heel erg anders maken (verpesten) dus pas daar mee op.

Dat was het! Ik weet dat het heel simpel is, en misschien had je dit zelf ook al bedacht enzo, maar ja anderen misschien niet en ik hoop dat die er dus wat aan hebben! Dit is vooral een tip voor de budget types; een goede donkere lip stick is niet zo makkelijk te krijgen, en ik snap best dat je dan niet 20 euro over hebt voor een wat duurdere, als dit ook kan!

So hope you like'd it!

xxx