woensdag 15 september 2010

Trind!

Jeey, deze week lag er een pakketje voor mij klaar toen ik thuis kwam! Van wat? Trind!
Ik mocht namelijk de Perfect System set en drie caring colors uitproberen voor jullie. Dit zat er dus in het pakketje:

Als eerste de perfect system set, verpakt in een grappig kartonnen doosje achtig iets. In de perfect System set zitten 2 houten stokjes, om vuil onder je nagels weg te halen en je nagelriemen naar achter te duwen (ik ben er al een kwijt geraakt, haha). Dan heb je een roze kleurig 'lakje': De cuticle balsam, voor droge nagel riemen.
Een wit lakje: Cuticle Remover, om overtollige nagel riemen te verwijderen en je nagels sneller te laten groeien. Een hand crème om je handen te hydrateren (ben ik benieuwd naar, schijnt goed te werken!). Een wit lakje: Nail Repair, om je nagels sterker en soepeler te maken. Een blauw lakje: Nail balsam, om je nagels te hydrateren. En een leuke vijl :)


Dan drie 'Caring Colors' lakjes:


#117, #106 en #131
De lakjes vind ik mooi! Er komt natuurlijk van alles nog een uitgebreide review, maar hier zijn de lakjes even snel geswatched:

1 laagje, zoals je ziet dekt de rode heel goed! De groene iets minder.

2 laagjes, heel mooi de groene komt beter tot zijn recht en de rode word een mooie donkerrood. De roze word ook meer roze!

En maar liefst 3 laagjes! De lak is vrij dun, dus het kon wel. De rood word nog een beetje donkerder, net zoals de groen en roze. 3 laagjes is niet echt nodig.


Reviews volgen nog!



xxx