zaterdag 4 september 2010

Review: Mac prep + prime skin base visage primer

MAC Prep + Prime skin Primer: €22
Vandaag review ik de MAC Prep + Prime Skin Base Visage, een primer die je voor je make-up aan brengt en er voor zorgt dat het lekker lang blijft zitten, en je huid niet vettig word. Sounds Nice!

Ten eerste vind ik de verpakking heel mooi, op de bovenste foto zie je gewoon de mooie, basic MAC -sfeer verpakking, maar als je goed kijkt zitten er allemaal glitters door in verschillende kleuren! :

Je ziet het helaas niet zo heel erg goed, maar wel een klein beetje, leuk hè ^^ Ook een plus punt over de verpakking: Het is hygiënisch, het zit in een handig pompje. Als je daar op drukt komt er een klein beetje uit, zo'n klein beetje is al meteen genoeg voor je hele gezicht:


Ook zit er in de primer zelf een héle lichte shimmering Die zie je niet op je huid, het zou er voor moeten zorgen je huid egaler en wakkerder te maken in de zon (vanwege de weerkaatsing). De crème voelt heel erg zacht aan op mijn huid, na het aanbrengen voelt m'n huid heel erg glad. Wel jammer is dat er geen spf in zit, die moet je zelf op doen. En door de hygiënische verpakking kan je nooit ál het product wat er in zit op krijgen.

Toch vind ik het een fijn product, mijn make-up blijft de hele dag goed zitten: Ik had in de ochtend een cream-blush op gedaan, ik heb een vettige huid dus normaal zou die er gauw weer afgegleden zijn, maar door de primer zat de blush in de avond nog op zijn plek! Zelf vind ik het best veel geld voor een primer, maar erzit veel in (30 ml) en je hebt weinig nodig. Ik vind in ieder geval een aanrader!

xxx