zondag 19 september 2010

Happy BeYouTiful Birthday!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhHZX4Qtb97uDaBsPyzNLVu9CVIAhQAjMCG1OPSHcsNpxP1pLn5OzCzUUTPwlbxD-d-SxboRNN68FZRiFiQLjc3icgtTGpe0Xih8GST_NU8g53_Jl_0sZUJTihcaBYk-_mPVwTALz6exAI/s400/PinkAirblownInflatableCupcake.jpg



Jeaah, BeYouTiful.tk, mijn eigen beauty blog bestaat vandaag precies één jaar! Vandaag, 19 sebtember, maar dan een jaar geleden schreef ik mijn 2 aller eerste artikels! Ik vind het zo vet dat ik het zo lang heb volgehouden, ik vind zelf dat mijn blog best is gegroeit. Oké, andere blogs zijn na drie maanden al beroemd, maar ik vind het wel goed zo, elke volger/comment is er één en ik word er altijd heel vrolijk van!

Nu moet ik zeggen dat ik wel heel erg veel gegroeid ben qua schrijven, vroeger schreef ik nóóit meer dan 2 á 3 artikel per week, en nu doe ik mijn best om er zoveel mogelijk per week te posten. Verder leerde ik zelf ook veel meer over make-up en beauty, eerst schreef ik altijd DIY artikeltjes, haha. ik vind het ook echt vet dat ik in 1 jaar ook in totaal meer dan 50 volgers heb, dat had ik nóóit gdacht!
Maargoed, ik houd zelf nooit van van die lange 'door jullie is mijn leven veranderd'/'ik kan eindleijk mezelf zijn!' artikels, maar ik wil je natuurlijk wel heel erg bedanken, dus thaaaanks, chick.
En jaaa, ergens deze weken zal ook nog een leuke win actie komen, om het te vieren en jullie nog eens te bedanken ;D






xxx, en nog maals thanks iedereen, ook de lurkers, de niet commenters, de wel commenters, de volgers, de friends, iedereen :))