dinsdag 14 september 2010

scoop: Lady Gaga lanceert tóch parfum?


Een paar weken terug schreven al een paar bloggers over de roddel dat Miss Gaga misschien haar eigen parfum zou lanceren! Jammer genoeg bleef dit een roddel en werd er na een tijdje bekend dat er he-le-maal geen plannen over waren... Toch, als je als trouwe Hollander ( ;) ) gisteren ook rtl-boulevard hebt zitten kijken, maakte Daphne bekend dat Lady Gaga in 2012 met een parfum komt!
Bekijk hier het fragment (even naar het einde spoelen)

http://gossip.whyfame.com/files/2010/09/lady_gaga_vogue_japan_meat_bikini.jpgDaphne zei dat het een nog al vlees- achtig geurtje gaat worden, maar ik vraag me af of ze dat nou serieus bedoelde, of dat het misschien een grapje was vanwege de cover van de VOGUE waar Lady Gaga in een 'vlees achtige' bikini staat.

Ik weet het niet, maar als het moment daar is MOET ik het geurtje hebben/ruiken, ik ben heel benieuwd... En ik hoop dat dit toch wel waar is, en niet ook zo'n roddel is, haha ;)



xxx