zaterdag 11 september 2010

Review: Bourjois Zuiver & Fris

Bourjois fris en fruitig €3,50
Bourjois is een al om bekend cosmetica merk, wat al tijden bestaat. Ik vind de cosmetica altijd heel erg fijn, en in winkels zoals de Etos, DA enn Kruidvat liggen ook verzorgings producten van Bourjois, waaronder deodorant, douche gel en reinigings dingen voor je gezicht. Ik kocht een aantal weken geleden een deodorant en vandaag ga ik hem reviewen ^^

Als eerste vind ik de verpakking heel leuk: Een flinke bus met op de dop een goud bolletje. Ook staat de naam er vrolijk op en past de kleur (en sinaasappel!!) goed bij de naam + geur. Over de geur gesproken: hmm, heel lekker! Heerlijk fris naar sinaasappel, maar niet wc verfrisser achtig :') Lekker zoet en fris tegelijk, I totally love it!
Deze deo heb ik ook veel in de zomer gebruikt, mede vanwege die lekkere frisse geur die ik zelfs na een lange zomer dag nog ruik, en mijn onderarmen zijn nog steeds fris ;)

Een fijne deodorant dus! De prijs vind ook ook heel erg meevallen: €3,50. Ik zei na lange zomer dag, maar ik denk dat deze ook fijn is voor de herfst/winter. Ik draag zelf dan meestal nauwsluitende truien/shirtjes en daar ga je meestal gauw van zweten en zie je zweet plekken goed... ieks. Bourjois heeft ook nog andere deodorants, ik wil ze graag ook eens proberen. Deze raad ik in ieder geval aan!

xxx