vrijdag 10 september 2010

Update: School

Zoals jullie hebben gezien is er al bijna een week geen nieuw artikel gekomen. Zelf heb ik meestal een hekel aan artikels op blogs van oooh ik kan er niks aan doen, school blabla. Maarja, in deze situatie zit ik dus ook, huiswerk is écht pittig voor mij, en meestal als ik klaar ben ben ik zo moe dat ik er al geen zin meer in heb, en ik blog juist omdat ik het zo leuk vind!
Maar dit weekend heb ik hélemaal niks in de planning, dus ik ga lekker veel artikels plannen! En dit doe ik ook echt met plezier, ik heb een aantal pakketjes opgestuurd gekregen en kan niet wachten om mijn buit te laten zien van The Body Shop, haha.

Dus ik hoop dat jullie daar een beetje begrip voor hebben, er zullen waarschijnlijk niet meer elke dag artikels komen, waar ik eigenlijk best wel van baal... Maarja, misschien als ik nou zo'n nerd word, haha.


xxx