zondag 20 juni 2010

budget of the week: Black Onyi eye pencil



Je kent vast wel de Zeeman, dat winkeltje ('textielsuper') wat allerlei goedkope kleding stukken verkoopt, is het je ook wel eens opgevallen dat ze ook make-up hebben? x] Ik was er laatst om te kijken voor oversized shirts enzo, en toen liep ik er langs. Het zag er eerlijk gezegd uit als een hoopje shit... Maar ik zag dat ze ook oog potloodjes hadden, de verpakkingen waren helemaal dicht gemaakt met een plasticje erom heen, en ze kosten maar 1 euro!

Het potloodje, beter gezegd potlood, is echt super lang! Echt vanaf mijn pols en dan iets veder dan al mijn vingers! Dat kan soms een beetje irritant zijn, maar je doet er dus wel héél erg lang mee. Ook geeft het potloodje best veel kleur af, op de foto ben ik er ongeveer 3 keer zachtjes over mn hand mee gegaan. Wel is zo, is dat het niet lang op blijft, na een school dag is de zwarte kleur grijzig geworden. 
Maar ja, voor 1 euro! Als je op zoek bent naar een oogpotloodje dat vrij fijn werkt, en waar je niet teveel geld aan kwijt bent, is dit een goede aanrader!


xxx