zaterdag 26 juni 2010

jonge YouTubers

YouTube. Wie kent het niet? Bijna de hele wereld kent het wel, en de helft daarvan maakt zelfs filmpjes: Héél veel dus. Je hebt guru's, partners, gewone youtubers... Maar ook iets kleinere mensen; Kinderen die looks en tips geven over beauty, en die nog geen eens 10 jaar zijn! Hier zijn een paar voorbeelden:





Volgens mij is dit meisje 11, en ze doet een 'natural' look. Ze gebruikt kwalitatief goede make-up, en heeft veel filmpjes, waaronder een foundation routine, school looks, mac hauls... Allemaal door een meisje van 11, en de filmpjes worden nog vaak bekeken ook!



Of dit meisje, die een look doet 'inspired by Hannah Montana'...



En dan de laatste, een what's in my bag video, door een tien jarig meisje... 

Wat vinden jullie hier van? Deze filmpjes vind ik een heel erg raar afentoe... Zelf ben ik 14 jaar, ik weet niet of dat te jong is? Zelf vind ik van niet eigenlijk, vanaf je twaalfde is het denk ik wel oké (niet dat je dan al een grote stash hebt, maar je begint met af en toe artikeltjes en filmpjes kijken), maar om nou op je 10e met een Louis Vuitton te lopen, ik weet t niet...

Wat is voor jullie de leeftijd grens bij YouTube beauty filmpjes en blogs?

xxx