zondag 27 juni 2010

Mocktails!

Ooh, wat is het heerlijk weer! Te lekker om de hele dag binnen te blijven, daarom vandaag een recept/tip om lekker buiten in de zon op te drinken: Mocktails! 
Misschien heb je er al eens van gehoord, mocktails zijn het zelfde als cocktails, maar dan zonder alcohol. Ze zijn lekker en simpel te maken, dit is mijne, net gemaakt en hij was héérlijk!:



 Haha, het ziet er niet echt geweldig uit... Dat rode ding had ik in een creatieve bui gemaakt, en toen ik mijn drankje voor ¼ op had, dacht ik er pas aan om foto's te maken. Maar het smaakte echt heel lekker! Naar zo een split ijsje, en dan vooral de room die er onder zit. Ik vind die ijsjes lekker :)


Hier voor de gene die benieuwd zijn het recept:

- ½ vruchtensap
- ¼ kokos crème
- zakje vanille suiker
- thee lepeltje citroen sap
- een scheutje(s) spa rood (voor de frisheid)

Alles in je cocktail shaker en *shake* *shake* *shake* en klaar is ie, je eigen mocktail!

Hopelijk vonden jullie het leuk en geniet van het lekkere weer veder! (ik hoorde dat het de komende weken weer wat minder word, helaas...)

xxx