maandag 7 juni 2010

Budget of the week: Garnier Essentials Tonic

Ooh god, helemaal vergeten te zeggen, dit weekend had ik met mijn volleybal team een team uitje, naar Duinrell (was geweldig), dus wéér geen posts, nu lig ik ziek op de bank. Toch leek het me goed om een artikel te schrijven. Dus vandaag een simpele botw!

Ik wou al heel graag eens een keertje deze tonic uitproberen, hij komt uit de essentials lijn, en de tonic is speciaal voor een droge en gevoelige huid. Áltijd prikt een tonic op mijn gevoelige huid, echt altijd, ik ben er zelfs gewend aan geraakt! Helaas prikt deze ook de eerste keer dat ik m gebruikte, maar de tweede keer tintelde hij alleen, en alle keren daarna prikte het gewoon NIET! Deze tonic is gewoon na een paar dage mijn favoriet. normaal na een (prikkende) otnic begint mijn huid na een tijdje te trekken, deze hydrateerd mijn huid nou niet, maar droogt zeker niet uit, hij laat gewoon een lekker verzachtend velletje achter :) In de tonic zit rozenwater en castor olie, die beide geweldig goed zijn voor je huid, ook zit er geen alcohol in de tonic, wat minder kans geeft op huid ziektes. Een diehard aanrader dus! Misschien een beetje saai aangezien ik er gewoon echt geen kritiek op kan leveren ;) Dus daar komt natuurlijk nog een plus punt: De prijs. Je betaald voor 200 ml €5,50! Zéker een aanrader!


xxx