maandag 28 juni 2010

eyes of the day blue & Brown

Vandaag een eyes of the day. Je ziet het (helaas) niet zo goed, maar ik heb met het colorfull palette van Sephora (Jean attidude) en dan de donkerste blauw met glittertjes, een lijnttje op mn oogleden gezet. En veder met het Quattro Ibaza Sun paletje van essence een neutrale look gemaakt. Ik zie nu op de foto dat ik perongeluk was uitgeschoten in mn binnen oog hoek :) hihi. Qua mascara had ik de Rimmel Sexy Curves mascara en een wit lijntje onder mn ogen met een potloodje van essence. 

Ik vond het zelf een best wel leuke look, de blauw maakt het net ietsje pittiger en kleurde goed bij mn bruine ogen (terwijl ik dat meestal niet heb met blauw). Het zijn ook vrij budget dingen die ik heb gebruikt,. Oh en de foto was in de middag genomen, toen ik had buiten gezeten, dus het ziet er jammer genoeg niet meer zo fris uit als eerst...

Dat was mijn Eye of the day, ik hoop dat jullie het leuk vonden! 

xxx