woensdag 16 juni 2010

Review: The Body Shop Blue Corn Mask

Vandaag eens een review over een maskertje wat ik sinds het warmer begon te worden gebruik: De Blue Corn 3-in1 Deep Cleansing Mask. Wat een lange naam :').

Het is een masker voor de normale tot vette huid, zelf heb ik een droge huid, maar omdat het zo warm word, begint mijn huid steeds vettiger te worden. Door de Kaolin klei zou het je huid heel diep moet reinigen n verfrissen. Ik vind het een heel fijn masker! De geur is lekker fris, en als ik het aanbreng op mijn gezicht voelt het lekker koel aan. Ook zitten er kleine scrub korreltjes in, die zorgen voor een hele milde scrub. Als ik het masker heb afgespoeld, voelt mijn huid lekker schoon en fris aan. Ik moest wel een goede moisturizer daarna gebruiken, anders gaat min huid trekken. 
Tijdens het afwassen begin je iets meer van de scrub korreltjes te merken, en kan je die nog even inmasseren. Hier zijn wat foto's:

 Helaas kwam ik pas op het idee, om foto's te maken toen ik het maskertje op had, dus een 'ervoor' foto kon ik niet meer maken. Oh enne, dit is in de ochtend genomen, dat sexie roze ding op de eerste foto is mijn pyjama x] En op de tweede foto had ik natuurlijk geen make-up op.

Eindecijfer: 7,5
Al op al vind ik het een fijn masker! Het ruikt lekker, voelt fijn... Toch was deze ook bedoeld om puistjes een beetje tegen te gaan, daar heb ik iet zoveel van gemerkt, terwijl ik helemaal niet zoveel last heb van veel puistjes. Ook moet ik wel écht een crème na dit masker gebruiken, anders gaat mijn huid toch trekken (ook als 'ie vettig is!) Toch ziet mijn huid er wel een stukje beter uit, en dat is natuurlijk altijd fijn ;)


Hope you like it,

xxx